Friday, October 17, 2014

L'AROME PRODUK AJAIB

Anda ada masalah ini??? Pasti sedih dan stress sangat kan? Tapi saya boleh membantu....



L’AROME Apple Stem Cell Slimming Serum direka untuk menghasilkan hasil yang hebatkepada pengguna. Ia bukan sahaja untuk membakar lemak anda, ia membantu membentuk badan anda, menghasilkan enam pek anda (pembina badan), menghilangkan selulit dan stretch mark. Kandungan stem sel epalnya menggalakkan pertumbuhan sel kulit dan membaiki epidermis selain membentuk pigmen kulit. Dengan kata lain juga, ia berupaya membaiki tisu dan sel dalam badan dengan efektif dan akhir menghasilkan sel baru dengan untuk kulit
Formulanya yang diekstrak daripada tumbuh-tumbuhan dapat membantu memecahkan lemak, menyahkan toksik dan air yang berlebihan dalam badan. Jadi ia akan menghalang pembentukan lemak disamping melancarkan pembuangan air besar dan kecil sekaligus menggalakkan pemecahan sel-sel lemak dengan kesan termo sehingga dapat melangsingkan badan anda. Selain itu, ia membantu mengurangkan selulit, stretch mark memperbaiki tona kulit yang lebih baik.

Kandungan L’arome:
Methyl Nicotinate, PhytoCellTech, Malus Domestica, Actin Heat, Ekstrak Biji Cucurbita Pepo (Labu) , Pati Minyak Serai

Product L'arome start laris dari awal bulan 8 tahun lepas. Siap dapat kelulusan KKM (Kementerian Kesihatan Malaysia)
Telah diuji dan terbukti memberi kesan pantas ke tahap maksimum. Produk yang diyakini masa kini dan mendapat kelulusan KKM (No. pendaftaran produk NOT140404410K). Semestinya sangat selamat dan tidak mengandungi bahan kimia merbahaya yang akan menyebabkan kulit anda.

Harga rm70sm /rm75 ss (30ml)
Free postage 
Nak borong? 
Nak jadi ejen dropship? 
Whatsapp 0132504756 

No comments:

Post a Comment