Monday, October 7, 2013

Testimoni pengguna Miracles Essence Foundation

Umur : 22 tahun
Alamat : Taman Perling , Johor Bahru
Masalah : Kulit Sensitif dan kusam
Tarikh Mula Guna Produk : 24 februari 2013
Perubahan Selepas Menggunakan Produk : 2 minggu
Testimoni saya : “saya bekerja di sektor swasta . saya sering berhadapan dengan penghawa dingin  . saya mengalami masalah kulit sensitif dan kusam . saya pernah mencuba salah satu produk namun tidak berjaya malah masalah kulit pada muka saya semakin bertambah dan kulit muka saya semakin kering dan kusam . saya tidak tahu hendak buat apa sehingga saya malu untuk berjumpa dengan kawan-kawan . sehinggalah kawan saya menawarkan supaya saya menggunakan MIRACLE ESSENCE FOUNDATION . Setelah 2 minggu saya menggunakan produk isralife ini mula menampakkan kesan . Saya Ingin mengucapkan jutaan TERIMA KASIH kepada rakan saya yang telah mengesyorkan kepada saya supaya menggunakan produk ini.
Harga RM140 (free postage)
whatsapp/sms rina 0132504756
NO STOCK! 

No comments:

Post a Comment